söndag 18 september 2011

Hugo loves stora maskiner

Hur länge skall man egentligen behöva vänta på att grinden skall öppnas? Det var nog vad Hugo funderade på i lördags morse. Grannarna undrade om vi fått en ny tjänstebil när den här stod parkerad på garageuppfarten. Fredde hade möjligheten till att låna hem denna "lilla" maskin som skulle underlätta för att ta upp rötter från träd som vi tidigare tagit ner.

Hugo skulle få provåka, frågan var bara när!

             

Det kan väl inte vara så svårt att komma upp...


En lycklig kille har provsuttit och provåkt ett antal gånger under den gångna helgen. Nu kommer han att ha mycket att berätta på dagis imorgon, frågan är bara om någon förstår vad han menar?


Jag är djupt imponerad av min man som styrde maskinen och skopan med lätthet trots att det inte ingår i hans vardagliga uppgifter på jobbet. Tänk att det behövs så "lite" för att imponera på mig.

I morgon väntar en ny vecka och jag lovar att min kommer att bli hektisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar