fredag 9 september 2011

Nu är det nära

Rosor till Fredde

Förhoppningsvis är det bara en timme kvar nu tills den älskade maken kommer hem. Förvisso har han bara varit borta en natt men det känns som en hel evighet då jag inte pratat öga mot öga med honom sedan i onsdags kväll. Det beror inte på att vi varit sura på varandra utan helt enkelt på att han sov som en stock i torsdags morse då Tilda och jag styrde till ishallen 06.35 och sedan for direkt därifrån till jobb och skola.
Nu har jag förberett en fisksoppa som gör att min mage kurrar någon väldeliga, en liten flaska Moët på kylning och några fina rosor på bordet. Han är väldigt välkommen hem!
Hugo han sover och Tilda är på "tidernas party....ever!", det stod så i inbjudan i alla fall.
Nu skall jag krypa upp en stund i soffhörnet och fortsätta på min bok, det är jobbigt härligt när böcker är så bra att man bara inte vill sluta läsa.

En verklig favoritbild från vårt bröllop,tagen av MayaLee


Hoppas att ni har en skön fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar