onsdag 7 september 2011

Oh my...

Redan onsdag kväll, en lillördag som passerat utan att vi passerat GÅ. Veckan har runnit iväg i ett rasande tempo, timmarna fylls med jobb, träningar, lämning och hämtning på dagis, matlagning och lite pustande i soffan.
Lördagen tillbringade jag tillsammans med min mamma och Hugo på Åsby Handelsträdgård. Jag har hela sommaren funderat på vad jag skall göra i min nyanlagda rabatt och passade därför på att göra en utflykt till Åsby för att handla. Eftersom jag kom dit helt utan min kom-ihåg-lapp med alla blomstersorterna på så fick det bli improvisation. Av det jag handlade fanns inte en endaste sort med på listan! Nu är i alla fall allt planterat och så får kommande sommar avgöra om det blev bra eller inte.
Åsby handelsträdgård skall i alla fall få besök av mig snart igen, utan barn. Trevligt ställe att botanisera runt på, både bland blommor och inredning. Ett fik med godsaker där man kan koppla av under shoppingrundan är också skönt.
Imorgon blir det tidig uppstigning då Tilda har programträning på is redan 07.00, därför är det helt legalt att gå och lägga sig nu. Fast jag kommer inte att kunna låta bli att läsa några kapitel i min nya spännande bok av Denise Rudberg, Ett litet snedsprång.

På vår utflykt satt favorittröjan på när vi studerade yogagrodorna i gruset.

Sov sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar